Posts

Showing posts from 2011

Yay =D And Alaaaa =(

Image
Cepat Betul mase berlalu kn??  hmmm.. Main,shopping,online,kemas barang  tgk2 cuti tinggal BEBERAPE hari je lagi =(  hmmm.. cuti nk habis pon ade bende yg SGT SPECIAL bagi saye =D hohhohhohhohoh.. =)    OF  Good Bye Holiday =) ANDD! WELCOME NEW YEAR! MY FAVOURITE DAY! my birthday! <3

HIHIHIHI, sedare mare dtg!!!

Image
yay! semalam smpai besok Izzatul Liyana (MY LOVELY COUSIN) I'zzah Shahirah and Amira Natasha dtg rumah!! besttt dorg tidur siniii :) hihihih, kitorg mkn mcm2 jenis popcorn mlm tadi. HOHOHOHO BTW, serious best gile hari ni. kitorg karoke puas2!!!  ohohoh :D best best best best =) WE ARE THE BEST COUSIN EVER!! BEST FRIEND FOREVER! hihihihih love this picture forever <3

school holiday! OLARAGA!

School holidays! skrg ni cuti, tpi boring je dok rumah saudara-mara bukannye dtg rumah kalau dorg dtg baru best nk buat ape je dok rumah? -.- boring!! OLAHRAGA! hmm.. hihihi x cuti sekola 2 minggu sebab ade latihan olahraga kt sekola aku masuk lari! that's my favourite! hihihihihi :D BYE :D HAPPY HOLIDAYS!

Choi Minho :DD

Image
hihihi, skrg ni mmg xde keje :D so. saje nk post gamba seorg  yg saye minat <3 ahha :DD hihihih,  Choi Minho is the rapper of Korean band  SHINee . He was discovered at the "2006 S.M. Casting System". Before debuting with SHINee, Minho modeled for Ha Sang Baek's "Seoul Collection F/W 08-09" in March. He has also appeared in Girls' Generation's music video "Gee". Minho is the quietest member out of Shinee, in intereviews he normally doesnt say anything, and when he does his tone of voice is quiet and suttle. His cool concept works FAB for him because of his overflowing Charisma =D his nickname is FLAMING CHARISMA MINHO <3 Minho is the tallest amongst the 5 boys. Minho is the most soft spoken amongst the 5 boys. Although quiet, Minho stands out with his handsome looks and charm.  Minho is also considered SHINee's most fashionable member. CHOI MINHO PROFILE Stage Name: 민호 / Minho              Real Name :   Ch...

YAY!

Image
yay!, hihihihi, exam sudah habiss!!! BUKU DH PULANG!!!<3 Cuti SUDAH DEKAT!! :DD hihihi, xsabooo~ mcm2 aktiviti kitorg lakukan :D Kem KOKO Hari kanak2 Hari KOKO and paling best!, HARI ANUGERAH CEMERLANG 2011 XD HIHIHIHIHIHIIHHIIHIHIIH :DD  TO hihiihihihi :) Don't  Forget! hihih bye :)

raya sudah nk habis :)

Image
halo halo. raye dh nk habid dh ni. just nk post all my memory at hari raya :) Me and my lovely cousin IZZATUL LIYANA :) My lovely Family :) Raya At my kmpung :) an this my favourite picture ever at hari raya! <3 hihi . ^^^lt's me :D^^^ hoho. if it nice tell at FB :D  thanks all bye :D LOVELY MEMORY AT HARI RAYA :)

Boringboringboring -_-

tau x sebab ape nk post kt sini?? sebab aku tgh boringggg x tau x buat ape xde keje so comteng2 la blog ni.. hahah semyum, x perlu kata apa2hahahahah :DDDD   J       J   saya sangat bosan!    X    tau   nk  buat ape J -,./ 12345678: BAIHGCD RTZ{| QW][O

Still suke blogging :D

Image
hihi, aku skrg ni main suke and still suke blogging :D thanks to Fazira Misrie sebab ajarkan mcm2 tentang blog ;) Fazila yg buat blog ni jadik cantik :DD thanks sgt2 :D   FAZIRA  MISRIE :D

saya mahu rayaaaaaa~

Image
saya mahu rayaa sabo jela~~ lagi beberape h ari je nk raye so, kpade kwn2 aku yg dikenali skalian. klau aku ade buat slh, maafkan aku yee :D ituje, tgh boring ni, ni online pon kt lptop lembab sikit heheh :P just send this postcard untuk sape2 yg bace :) lastly,  SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN!

Kt rumah maklang !! ~

Image
Kt rumah maklang, online pon pakai laptop jee saje je dtg sini, sebab tadi mklang dtg rumah aku, so, pklang ajak dtg sini tanye kt mak mk pon relax jee' kitrg pon terus mandi then dtg sini jumpe laa ~amira natasha~ ~farhana~ then, yg paling penting ~ainul khadijah~ hehe'  ni *amira natasha* dn ini ni farhana last skali, budak tomeyyy ainul khadijah : D hihi, itu jee :D

Ameba Pico

Image
Ameba pico  game yg paling best pernah aku main :D kalau aku boring je comfirm aku main game tu tpi, kalau kwn baik aku x on aku x tau nk main ape ni aku dlm ameba pico PICO ID:  ♫Mella Risa♫ Second, kawn yg bagi aku AG :D Pico ID:ναмρıяe/ Wan Nur Suhaila Third, Kawan yg buat aku x boring :D PICO ID:ғαzıεяα_мıƨяı/Fazira Misrie F ourth, Kawan yg sanggup buat ape saje :D Pico ID:♠★$hadowÄяmy★♣/ Shadowz Aremy Fifth, kakak aku sendiri :) Pico ID:ᴄMary~Swiftᴄ And, Don't Forget! My Cousin :D PICO ID: Melly Melliya/Izzatul Liyana Dorg yg membuat kn aku x boring main Ameba pico :D

OMG! EXAMANATION IS COMING! DON'T FORGET PUASEEE

Image
OMG, Exam datang lagi :O aku bukan belaja pon..hahha online FB je keje .  so, pade kwn2 aku akua nk ucap kn Good luck :)   HIHI edit :) For You Guys :D Next Theme iss PUASE OR RAMADHAN yayayayayayay puase dh dekat, so, raye pon sameee yipieee gembira nya hati ku.bile hari raye ehh eh, nyanyi pulak                  dh x sabar sgt!! waktu berbuka..boleh makan byk!! wohoo                    hmm...upin&ipin boleh puase peuh..kite bile lagi?      ade yg x larat nk puase.                                                 wah wah..byk nye makanan yummy :P

HEY :)

Image
lame x bukak blog ni.. sorry x tau nk post ape.. boring je -.- main ameba pico jela keje x tau nk buat ape.. ini pon saje2 nk merepek kt blog ni. :D 

HIHI! Korean Lover!

Image
Bile tengok kakak2 aku suke Korean, mcm2 jenis artis dorg suke. Aku pon tgk la sikit2 mcm best je aku tgk..ni je yg aku tau... Shinee    Dlm semua ni..aku suke sorg je..JENG JENG JENG! ini diee Cute?hahaha Bagi aku comel :) okay..this i want to tell you BYE :)

Sukan tahunan 2011 Sk Seksyen 9 Kota Damansara :)

Image
hari ni sukan tahunan, rumah kuning dpt no.3 no.3 tige po cukoplaa.. adela perubahan sikit, setiap tahun mesti no. 4 tahun ni meningkatla sikit. Aku dpt 4 medal, 100 meter (1st) 4x200 meter (1st) Lompat tinggi (3rd) Lompat jauh (2nd) itu je :). hari ni x nk ckp byk sgt, sebab dh mlm baru ingt nk post kt blog ni..dh ngantuk dh ni :) okay..GOOD NIGHT sempat lagi tgkp gamba :)

Chicken Pox =O

Image
OMG!!! Aku kene CHICKEN POX x pergi sekolah 2 minggu.. lupe nk update blog. skrg baru nk post.. baru nk post sbb besok nk sekolah =D hihih <3 bestnyer sekolah. boring dok rumah jer..bukan boleh keluar pon :( kakak aku je belum kene..hehehe kejap lagi kene la tu.. hahaha itu je yg nk bagi tau..sebab tu je news terbaru :) bye bye 

~Cuti / Dah nak habis cuti~

Image
Happy sgt cuti! cuti cuti tibe2 tgk semua HOMEWORK tak siap lagi :) dh la tinggal 3 ari je lagi. rase mcm cuti baru seminggu cpt sgt mase.. Cuti ni bukannyer gi mane2 Dok umah main komputer , games and FACEBOOK of course boringnyer nk skola dh.. bosannyer lame x jumpe kwn2 kt skola.. BUKANNYE BEST PON CUTI :( KADANG2 CUTI TU BEST JUGAK :D that's all..bye :)

Miss them.. :'(

Image
Rindu kat diorang.. terutama sekali - NUR IZZATUL LIYANA sebab dh la lame x jumpe die.. cuti ni die x dtg rumah aku pulak tu :( Then, rindu dkt my best frien d NURUL IMAN DANIA baru sekejap jer cuti.. kan biase nye kan cuti 2 hari jer.. ni 15 hari.. mane x rindu.. THIS IS   IZZATUL LIYANA (MISS YOU) AND THIS IS NURUL IMAN DANIA (MISS YOU TOO IMAN)

Lawatan Sambil Belajar Di Kuala Lumpur..

Best gile kott.. macam tempat aku dengan kawan2 aku pergi. tempat yg paling best ialah PUSAT SAINS NEGARA! best kott macam nk pegi lgi jer :) Aku pergi semalam (28.5.2011) tapi aku tulis kt blog ni ari ni (29.5.2011) semalam x sempat.. Aku x tau nk ckp ape.. yg aku tau, LAWATAN TU LAWATAN YANG PALING BEST!! first, kitorang gi DOMINO'S PIZZA second, MENARA KUALA LUMPUR.. kt situ, kitorang shopping gile..murah kott barang2 die.. third, kitorang gi jungle tracking kt hutan simpan Nanas fourth, kitorang gi MUZIUM TELEKOM. boring gile..bukanye ade ape2 pon dlm tu.. :P pastu kitorang PUSAT SAINS NEGARA jumpe DINOSOURS.. takut...menyeram kan.. dh la gelap.. OKAY! ITU JE KOT YG AKU NK KASI TAU.. BYE :)

YAY!

Image
Yay! blog ni dh cantik.. suke nyer...thnx to my cousin.. NUR IZZAH SHAHIRAH.. because give me the layout and the music.. thnx soo much.. BLOG KAKAK PON CANTIK JUGAK... sayang kakak muah!!!!   She is wearing a orange skarf.. this is for u NUR IZZAH SHAHIRAH or KAKAK..    

~Nur Kasih The Movie~

Wow! so cold there! baru lepas tgk NUR KASIH THE MOVIE! best kott :) baru nk buat design kt blog ni..kn baru.. :D nanti kite make up blog ni jadik mcm blog lame kayy! Then, lepas periksa ni..(hari sabtu) aku x saba nk gi lawatan kt KL.. hohoho dh plan nk bawak ape.. kikiki bestnyer.. tpi, kn best kalo dpt post mende ni kt blog lame :( xpela..asalkn ade blog kn?? okay..that's all.. bye bye 

hey! my second blog!

Image
HI! this is my second blog.. my first blog cannot open because it have a little problem :( so, wanna see my first blog? here it is.. http://www.nuraliahazhari.blogspot.com/ Come and look! don't forget to follow kayy!